Dagje Parijs





Samen met mijn broertje en neefje gingen wij voor één dag naar Parijs. Mijn neefje kwam dinsdag naar ons om mijn broertje op te halen om te trainen...en een kwartier later waren we onderweg naar Parijs =). We hebben echt een leuke tijd in Parijs gehad, het weer was super en het eten was heeeerlijk!...



Het eerste wat we deden: de Eiffeltoren bekijken! En heel veel foto's maken. 

Na onze Eiffeltoren en Champs Elysees tour (22:00) zijn we op zoek gegaan naar een restaurant in de buurt. We wilden ergens eten wat er gezellig uit zag een mooi uitzicht op de eiffeltoren had.  

Café du Trocadero...Geweldige plek om te genieten van een drankje op het terras met uitzicht op de eiffeltoren. Het eten was lekker... Ik zou het echter niet aanraden voor diner. Personeel was zeer vriendelijk =). 


De volgende morgen werden we vroeg wakker en gingen ontbijten bij "Claus". We moesten een half uur in de rij wachten maar het was het waard. Wat een heerlijk plekje, goede sfeer en alles met zorg gemaakt. We hebben hier de scrambled eggs met garnalen genomen en het was echt héérlijk! Ik kom hier zeker terug. 

Ik heb natuurlijk ook geshopt bij SEPHORA! yaaay! Benieuwd wat ik heb gekocht? =)











Love, 

Elalita